cyfroweDNA - czyli dołącz do niekomercyjnej inicjatywie edukacyjnej, aby zacząć myśleć i działać jak cyfrowi liderzy

Kategoria II
cyfroweDNA - czyli dołącz do niekomercyjnej inicjatywie edukacyjnej, aby zacząć myśleć i działać jak cyfrowi liderzy

Zapraszamy do dołączenia do niekomercyjnej inicjatywy edukacyjnej cyfroweDNA

Głównym celem inicjatywy cyfroweDNA jest rozwój zaawansowanych kompetencji cyfrowych pracowników działów biznesowych (czyli poza IT) ze średnich i dużych przedsiębiorstw.  Nie ma ograniczeń jeżeli chodzi o sektor / branżę. Ważna jest chęć rozwoju swoich kompetencji, aby podążać za wymogami zmieniającego się rynku.

Udział w inicjatywie cyfroweDNA pozwala na:

  • doskonalenie zachowań / sposobu myślenia – zgodnie z wymaganiami coraz bardziej scyfryzowanego biznesu, jak również
  • pozyskanie nowych umiejętności technicznych - poszukiwanych obecnie na rynku.

Wyszliśmy z założenia, że nie każdy z biznesu musi być programistą, ale praktycznie wszyscy musimy nauczyć się działać w coraz bardziej cyfrowym biznesie.

    Inicjatywa rusza na przełomie 2019/2020.  Zakres tematyczny inicjatywy obejmuje trzy chyba najbardziej gorące obecnie tematy:

    • analitykę danych,
    • robotyzację procesów biznesowych
    • wdrażania innowacji cyfrowych.

    Udział w całości inicjatywy cyfroweDNA jest całkowicie nieodpłatny. Na ten moment nie mamy również planów wprowadzenia odpłatności za udział w inicjatywie w przyszłości. Inicjatywa jest bowiem realizowana jako jedno z zadań statutowych fundacji „Ośrodek Studiów nad Cyfrowym Państwem”.

    Inicjatywa cyfroweDNA realizowana będzie z wykorzystaniem najnowszych trendów z zakresu edukacji i rozwoju pracowników – tj.:

    • Spersonalizowanego nauczania – uwzględniającego indywidualne potrzeby i specyfikę poszczególnych słuchaczy;
    • Micro learningu – charakteryzującego się opracowywaniem niewielkich porcji informacji merytorycznych, z którymi można zapoznać się w przeciągu paru minut (niejako w biegu – np. z poziomu urządzenia mobilnego);
    • Nauczania hybrydowego (blended learning) – w ramach którego kształcenie realizowane będzie zarówno z wykorzystaniem e-learningu/mobile learningu, webinariów jak również spotkań bezpośrednich;
    • Podejścia Learn-Ops – polegającego na przygotowaniu treści edukacyjnych w taki sposób, aby wyniki nauczania można było na bieżąco wykorzystywać w codziennej pracy zawodowej.

    W celu dołączenia do inicjatywy zapraszamy do odwiedzenia dedykowanego serwisu internetowego.