Strategie zarządzania klientem w świecie automatyzacji i robotyzacji biznesu - I seminarium z cyklu SPARTA
Chciałbym zaprosić Państwa do udziału w I edycji seminarium, które odbędzie się w ramach cyklu SPARTA (czyli Strategie Przedsiębiorstw w świecie Automatyzacji i RoboTyzAcji biznesu). Spotkanie to odbędzie się na terenie kampusu SGH w dniu 22 marca (środa) w godzinach 13.00-17.15.
Hasłem przewodnim tej edycji seminarium jest: “Strategie zarządzania klientem w świecie automatyzacji i robotyzacji biznesu“.
Gośćmi specjalnymi seminarium będą (w kolejności alfabetycznej):
- Pan Michał Gdak, Digital Banking Manager, AliorBank,
- Pani Małgorzata Marcinkowska, Global CRM Director, Oriflame,
- Pan Michał Makurat, Dyrektor Departamentu Rozwoju Technologii, Energa Obrót SA, Polska,
- Pani Agnieszka Płatek-Ciuk,Customer Experience & Insight Manager, Aviva,
- Pan Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange Polska,
- Pani Joanna Tworzydło-Dziadkiewicz, Starszy Architekt IT, ING Bank Śląski,
- Pan Ernest Wagner, Starszy Architekt IT, ING Bank Śląski.
Zakładamy mocno interaktywną formułę spotkania.
Podczas tej edycji seminarium będziemy starali się znaleźć odpowiedź m.in. na takie pytania jak:
- Jaka jest rola rola IT i biznesu w kontekście efektywnego zarządzania klientem - będzie o tym mówił pan Adam Skręt Dyrektor Rozwoju Online,Orange Polska
- W jaki sposób omnichannel i zarządzanie klientami jest uwzględniane w strategii IT - będzie o tym mówił pan Michał Makurat, Dyrektor Departamentu Rozwoju Technologii, Energa Obrót SA.
- Jak wygląda obecnie w organizacjach podejście do projektowania Customer Experience - będzie o tym mówiła pani Agnieszka Płatek-Ciuk,Customer Experience & Insight Manager, Aviva.
- Jak powinno projektować się produkty cyfrowe oraz realizować projekty digitalowe - będzie o tym mówił pan Michał Gdak, Digital Banking Manager, AliorBank.
- Jakie są wyzwania i potrzeby marketera w erze connected customer - będzie o tym mówiła pani Małgorzata Marcinkowska, Global CRM Director, Oriflame.
- Jak w obsłudze klienta wykorzystać elementy automatyzacji i robotyzacji procesów biznesowych oraz metody sztucznej inteligencji - będą o tym mówili pani Joanna Tworzydło-Dziadkiewicz, Starszy Architekt IT, ING Bank Śląski, oraz pan Ernest Wagner, Starszy Architekt IT, ING Bank Śląski.
- Jak podejść do zarządzania danymi o kliencie (Data Governance w obszarze danych klienta) - będzie o tym mówił pan Andrzej Sobczak, Kierownik Zakładu Zarządzania IT, SGH.
Poniżej przedstawiono ramowy program I edycji seminarium SPARTA (może on ulec zmianie):
- 12:30-13:00 - Przywitalna kawa
- 13:00-13:10 - Otworzenie seminarium, powitanie gości, prof. SGH, dr hab. Andrzej Sobczak, Kierownik Zakładu Zarządzania IT, SGH
- 13:10-13:30 - Digitalizacja 2 prędkości oraz nowa rola IT i biznesu w kontekście efektywnego zarządzania klientem, Adam Skręt, Dyrektor Rozwoju Online, Orange
- 13:30-14:00 - W pogoni za klientem - Customer Experience, czyli konkretnie...?, Agnieszka Płatek-Ciuk,Customer Experience & Insight Manager, Aviva
- 14:00-14:30 - Czy MarTech jest remedium na bolączki marketerów w dobie Connected Customer?, Małgorzata Marcinkowska, Global CRM Director, Oriflame
- 14:30-15:00 - Digital Customer Experince – dziecinnie proste zadanie, czy najtrudniejszy projekt w życiu?, Michał Gdak, Digital Banking Manager, AliorBank
- 15:00-15:30 - Lunch
- 15:30-16:00 - Strategia omnichannel versus Strategia i Architektura IT na przykładzie branży energetycznej, Michał Makurat, Dyrektor Departamentu Rozwoju Technologii, Energa Obrót SA
- 16:00-16:30 - UX/UI/AI/RPA - czyli jak projektować emocje w relacjach z klientem dzięki sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów, Joanna Tworzydło-Dziadkiewicz, Starszy Architekt IT, ING Bank Śląski, oraz pan Ernest Wagner, Starszy Architekt IT, ING Bank Śląsk
- 16:30-17:00 - (Nie)ład w obszarze danych o klientach, prof. SGH, dr hab. Andrzej Sobczak, Kierownik Zakładu Zarządzania IT, SGH
- 17:00-17:15 - Dyskusja podsumowująca i zamknięcie seminarium
Udział w seminarium jest kwalifikowany i nieodpłatny (poza przedstawicielami administracji publicznej i firm doradczych/IT/outsourcingowych).
Organizatorzy zapewniają kawę powitalną oraz lunch i słodki poczęstunek (to także doskonały moment na networking :)).
Poniżej przedstawiony jest szczegółowy regulamin seminarium.
Regulamin szczegółowy seminarium SPARTA
I. Organizator, miejsce, terminy
- Organizatorem seminarium jest Zakład Zarządzania Informatyką SGH.
- Seminarium odbywa się na terenie kampusu SGH.
- Seminarium odbywa się co około 6-8 tygodni w godzinach popołudniowych (od godziny 13.00).
- Czas trwania seminarium to około 4 godzin.
II. Tematyka
- Tematyka seminarium związana jest z szeroko rozumianą problematyką automatyzacji i robotyzacji przedsiębiorstw.
- Każda edycja seminarium ma jasno sprecyzowany temat, podany około 2 tygodni wcześniej.
- Dobór tematu dla danej edycji seminarium odbywa się na bazie opinii środowiska praktyków i prowadzonych przez organizatorów analiz badawczych z obszaru zarządzania IT.
III. Ramowa struktura i formuła seminarium
- Seminarium jest prowadzone/moderowane przez przedstawiciela SGH i przedstawiciela świata praktyki.
- Seminarium rozpoczyna się od około 15-30 minutowego wprowadzenia metodycznego – realizowanego zwykle przez przedstawiciela środowiska akademickiego.
- Po wprowadzeniu metodycznym odbywa się prezentacja zagadnień szczegółowych, dokonywana przez zaproszonych gości, po której następuje moderowana dyskusja.
IV. Grupa uczestnicząca w seminarium
- W danej edycji seminarium uczestniczy zwykle około 30-40 osób z różnych firm oraz moderatorzy.
- Z jednej firmy w danej edycji seminarium może uczestniczyć jedna osoba (lub w szczególnych przypadkach - 2 osoby).
- Pierwsza/pierwsze dwie osoby z danej firmy uczestniczą w seminarium nieodpłatnie (poza przedstawicielami administracji publicznej i firm doradczych/IT/outsourcingowych).
- Udział trzech i więcej osób z danej firmy w seminarium związany jest z odpłatnością 100 zł za każdą kolejną osobę (płatność wystawiana na podstawie faktury VAT wystawianej przez SGH; jest to płatność zwolniona z VAT).
- W/w ograniczenie nie dotyczy prelegentów.
- W celu zapisania się na daną edycję seminarium wymagane jest wcześniejsze zgłoszenie przez dedykowaną stronę WWW.
- Jeżeli na daną edycję seminarium zgłosi się mniej niż 3 osoby – seminarium jest odwoływane.
- Jeżeli jest więcej zgłoszeń niż miejsc organizatorzy seminarium przeprowadzają ocenę nadesłanych zgłoszeń i decydują o przyjęciu określonych osób.
- Kryteriami doboru osób są:
- Stanowisko/Rola w organizacji - seminaria dedykowane są przede wszystkim wyższej i średniej kadrze menadżerskiej - zarówno po stronie biznesowej jak i IT.
- Zapewnienie zróżnicowania uczestników seminarium - tj. doboru uczestników pochodzących z różnych firm.
- Decyzje organizatorów dotyczące doboru uczestników seminarium są ostateczne.
- Osoby, które zgłosiły swoje zainteresowanie seminarium, a nie zostały zakwalifikowane umieszczane są na liście rezerwowej.
- Finalna decyzja o przyjęciu na daną edycję seminarium przekazywana jest zainteresowanym najpóźniej na 2 dni przed spotkaniem.
V. Inne aspekty organizacyjne
- Udział w seminarium jest nieodpłatny z wyjątkiem:
- Przedstawicieli administracji publicznej. Koszt udziału przedstawiciela administracji publicznej w spotkaniu wynosi 90 zł (płatność zwolniona z VAT).
- Przedstawicieli firm doradczych/IT/outsourcingowych. Koszt udziału przedstawiciela firmy doradczej / IT / outsourcingowej w spotkaniu wynosi 890 zł (płatność zwolniona z VAT).
- Uczestnik, który nie odwołania udziału w seminarium najpóźniej na 48 godziny przed ich rozpoczęciem i nie weźmie w nich udziału obciążany będzie opłatą organizacyjną w wysokości 90 zł (płatność dokonywana będzie na podstawie faktury wystawianej przez SGH). Uwaga: punkt ten dotyczy osób, które w seminarium uczestniczą na zasadzie nieodpłatnej.
- Podczas seminarium wszyscy ich uczestnicy przechodzą na „Ty”.
- Organizator zapewnia każdemu uczestnikowi:
- drukowaną postać materiałów wykorzystywanych podczas seminarium (nie przewidujemy dystrybucji elektronicznej w/w materiałów) oraz pomocnicze materiały biurowe;
- catering.