Webinarium z przedstawicielami UiPath - w ramach serii "Automatyzacja / robotyzacja w czasach pandemii i kryzysu gospodarczego"
Zgodnie z wcześniejszymi informacjami uruchomiliśmy cykl praktycznych, nieodpłatnych webinariów prowadzonych z dostawcami narzędzi do automatyzacji / robotyzacji (lub ich autoryzowanym przedstawicielami w Polsce) pod hasłem „Automatyzacja/ robotyzacja w czasach pandemii i kryzysu gospodarczego”.
Zaczynamy od firmy UiPath - lidera w Polsce jeżeli chodzi o popularność narzędzi na rynku.
Już 15 kwietnia (środa) od godz. 15:00 do 16:30 będziemy rozmawiać z jej przedstawicielami o:
- UiPath hyper-automation platform - czym jest i jakie ma nowe funkcjonalności
- Nowe zasady licencjonowania UiPath
- UiPath - coś więcej niż platforma, to eco-system
- Partnerzy UiPath
- Online Academy i certyfikacja
- UiPath Community i UiPath Forum
- Academic Alliance – współpraca z uczelniami
- UiPath w kontekście COVID-19 – program pro-bono i przykłady zastosowań
- Pokaz UiPath Automation Hub z Task Capture I Studio X
Przewidujemy również czas na pytania i odpowiedzi ze strony słuchaczy.
Aby zapisać się na webinarium wystarczy wypełnić poniższy formularz.
Po wysłaniu zgłoszenia - na dzień przed webinarium - otrzymacie Państwo link i hasło do udziału webinarium.
Ze strony UiPath w webinarium wezmą udział Pan Marcin Motel, Pan Arkadiusz Soika oraz Pan Aleksander Kania.
Marcin Motel – absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego, Szkoły Głównej Handlowej oraz programu BAM w Babson College. Z wykształcenia ekonomista a z ponad 20 letniego doświadczenia ekspert w przekuwaniu nowoczesnych technologii IT na wartość dodaną dla przedsiębiorstw. Od lat związany z czołówką firm technologicznych takich jak EMC, IBM, Software AG, Symantec, BMC, Qlik i aktualnie UiPath.
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów informatycznych od strony biznesowej w obszarach Business Intelligence, Information Management, Data Management, Business Process Management oraz Robotic Process Automation. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec, zaciekły cyklista oraz zapalony kibic koszykówki.
Arkadiusz Soika – absolwent wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych, Politechniki Warszawskiej. Od ponad 15 lat pracuje na projektach IT. Jako developer i architekt rozwijał systemy bilingowe oraz CRM w takich firmach jak TP.SA, Polkomtel, PGNiG. Przez wiele lat zajmował się również integracją systemów tworząc rozwiązania do dzisiaj służące odbiorcom usług w Polsce.
Od 2017 zajmuje się tematyką RPA. Tworzył procesy robotyczne miedzy innymi dla P&G oraz Nestle. W pionierskich czasach szkolił i przekazywał najlepsze praktyki RPA. Konfigurował od podstaw środowisko UiPath w Warta S.A. Obecnie inżynier wsparcia sprzedaży w UiPath.
Prywatnie ojciec trójki dzieci, zapalony badmintonista i snowboardzista. Uwielbia podróżować i próbować kuchni z całego świata.
Aleksander Kania - wspiera przedsiębiorstwa w zakresie wyboru i sposobu wykorzystania najnowszych technologii w biznesie. Jego kompetencje rozciągają się od Big Data przez Speech Analytics, Voice Biometrics, Natural Language Processing po Robotic Process Automation and AI. Był jednym z pionierów zastosowania Robotic Process Automation (RPA) w polskich przedsiębiorstwach. Jest twórcą i moderatorem największej na LinkedIn grupy dyskusyjnej poświęconej tematyce RPA: https://www.linkedin.com/groups/8446902/
W ramach UiPath odpowiada za rozwój RPA i AI w Polsce. Uczestniczy w największych projektach automatyzacji procesów biznesowych realizowanych w naszym kraju.
Aleksander ukończył studia na SGH na kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz jest absolwentem Harvard Business School.
W przypadku jakichkolwiek pytań czy uwag proszę o kontakt ([email protected]).
Zachęcam Państwa do udziału w naszych spotkaniach.
Uwaga 1: nasza akcja jest całkowicie niekomercyjna: ani Państwo nie płacicie za udział w webinariach, ani Robonomika – jako organizator – nie pobiera żadnych opłat od firm prezentujących swoje rozwiązania.
Uwaga 2: Spotkanie z UiPath to pierwsze z serii webinariów. Już 21 kwietnia zapraszam na webinarium z przedstawicielami polskiego dostawcy narzędzia RPA – właścicielem marki Wizlink. Kolejne spotkania to 28.04 – Blue Prism (reprezentowany w Polsce m.in. przez Digt.on), 05.05 – makeitright oraz 06.05 – Automation Anywhere.
Gorąco zapraszam do udziału!
Prof. SGH, dr. hab. Andrzej Sobczak
Redaktor naczelny Robonomika.pl
Komentarze do wpisu
Myślę że obecna sytuacja…
Myślę że obecna sytuacja uzmysłowiła też firmom że należy odejść od papieru na rzecz elektronicznego obiegu dokumentów w firmie. Odejście od papieru i przejście na całkowicie elektroniczny obieg dokumentów ma wiele różnych zalet. Z punktu widzenia automatyzacji usług w firmie to trzeba powiedzieć że papier bardzo automatyzację usług w firmie, niekiedy nawet bardzo. Dlatego i z powodu szeregu innych korzyści, firmy powinny definitywnie pożegnać się z papierem i przejść na w pełni elektroniczny obieg dokumentów. Elektroniczny obieg dokumentów i rozwiązania chmurowe to przyszłość nowoczesnej zautomatyzowanej firmy a nie stosy papieru na biurkach. I właśnie to powinno się firmom uświadamiać.
Dodaj komentarz