Webinarium z przedstawicielami makeitright - w ramach serii "Automatyzacja / robotyzacja w czasach pandemii i kryzysu gospodarczego"
Zgodnie z wcześniejszymi informacjami uruchomiliśmy cykl praktycznych, nieodpłatnych webinariów prowadzonych z dostawcami narzędzi do automatyzacji / robotyzacji (lub ich autoryzowanym przedstawicielami w Polsce) pod hasłem „Automatyzacja/ robotyzacja w czasach pandemii i kryzysu gospodarczego”.
Obecnie zapraszamy na spotkanie z przedstawicielami polskiej firmy makeitright - producenta narzędzia PowerFarm.
Już 5 maja (wtorek) od godz. 15:00 do 16:30 będziemy mogli usłyszeć m.in. o następujących tematach:
- Historia firmy makeitright
- Funkcjonalności narzędzia PowerFarm
- Kierunki rozwoju PowerFarm
- Zasady licencjonowania PowerFarm
- makeitright w kontekście COVID-19
- Pokaz na żywo
Przewidujemy również czas na pytania i odpowiedzi ze strony słuchaczy.
Aby zapisać się na webinarium wystarczy wypełnić poniższy formularz.
Po wysłaniu zgłoszenia - w dzień webinarium - otrzymacie Państwo link i hasło do udziału webinarium.
Ze strony makeitright w webinarium wezmą udział następujący Panowie:
Jacek Strach – współzałożyciel i Prezes Zarządu Makeitright Sp. z o.o. Ponad 15 lat zajmuje się z pasją zagadnieniami związanymi z automatyzacją procesów biznesowych. Twórca koncepcji i rozwiązania technicznego Farmy Automatyzacji. Ukończył wydział Elektrotechniki i Automatyki, specjalność Automatyka i Robotyka na Politechnice Gdańskiej. Poza pracą oddaje się w pełni życiu rodzinnemu. Interesuje się naukami przyrodniczymi, filozofią, religią i polityką.
Piotr Kuljon - Ponad 12 lat doświadczenia w obszarach automatyzacji i robotyzacji procesów w Polsce a takze w Europie. Zajmuje się budowaniem strategii i planowania automatyzacji oraz popularyzacji najlepszych praktyk w tym zakresie. Obecnie rozwija start-up technologiczny z obszaru Robotic Process Automation. Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej oraz Wydziału Informatyki Uniwersytetu Wolverhampton w Anglii.
Kamil Kalużny – od 13 lat dostarcza, projektuje lub zarządza projektami i komórkami organizacyjnymi, związanymi z automatyzacją w obszarze zarządzania jakością, systemów IT i procesów biznesowych. Główny obszar zainteresowań to systemy monitorowania, automatyzacja i robotyzacja dla klientów korporacyjnych i organów rządowych. Inżynier informatyki o specjalizacji bezpieczeństwo obiektów i informacji. Absolwent VII edycji Executive MBA na Polskiej Akademii Nauk.
Grzegorz Kozioł - Doświadczenie na rynku technologii informatycznych zdobywał przez ponad 20 lat, m.in. gdy przez 9 lat pracował dla firm w Wielkiej Brytanii - w tym dla IBM UK - gdzie był odpowiedzialny za działy usług dla klientów enterprise na rynkach globalnych. Kierowane przez niego zespoły wdrażały nowe procesy, strategie oraz rozwiązania w zakresie automatyzacji procesów marketingowych. Zarządzając globalnym programem rozwoju platformy marketingowej LYRIS, bezpośrednio nadzorował dostarczanie, monetyzację i produktyzację funkcjonalności dedykowanych dla kluczowych klientów. Od 2016 roku wspierał powstanie polsko-brytyjskiego startupu G1ANT działającego w obszarze RPA, gdzie przejściowo pełnił rolę COO. W makeitright sp. z o.o. odpowiada za strategię i rozwój platformy robotyzacji z wykorzystaniem zwinnego podejścia (agile) opartego na zorientowaniu na klienta.
Bartosz Brosowski – Zajmuje się filozofią Lean Six Sigma i zarządzaniem procesami i projektami od 1999 roku, rozpoczynając współpracę z koncernem General Electric w obszarze finansów, gdzie po realizacji strategicznych projektów, w roku 2004 uzyskał certyfikat Master Black Belta. Dzięki licznym szkoleniom zagranicznym i bogatej wiedzy praktycznej, osiągnął liczne międzynarodowe certyfikaty metodologii Lean Six Sigma, Project Management i Work-Out. W 2014 roku rozpoczął współpracę z Grupą LOTOS S.A., gdzie uruchomił proces zarządzania portfelem projektów efektywnościowych w ramach Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS S.A. Odpowiedzialny w Grupie LOTOS również za IT osiągnął tytuł finalisty konkursu CIO Roku 2018. Jest twórcą strategii wdrożenia i rozwoju systemu zarządzania procesami w wielu firmach różnych branż i sektorów. Silnie współpracuje z branżą BPO i SSC w zakresie zarządzania i optymalizacji procesów. Regularnie wspiera PMI Poland Chapter jako wykładowca. Obecnie związany z makeitright, Ernst & Young oraz Agencją Rozwoju Przemysłu.
Gorąco zapraszam do udziału!
Prof. SGH, dr. hab. Andrzej Sobczak
Redaktor naczelny Robonomika.pl
Dodaj komentarz